N Y - T E M A !

SWE

Jag vinterstädar min blogg. Självklart sparar jag några men annars tar alla inlägg bort. Min ny tema är att jag visar er bara mina artworks och bland annat t ex 3D, Illustrator, Photoshop och så...

Varför gör jag det? Jag har tröttnat på vad jag skriver och så hittade jag en cool blogg där hon visar bara hennes artworks (bilder som hon gjorde själv). Helt underbart, tänkte jag och bestämde mig att vinterstäda min blogg och börja skriva/visa bara mina bilder.

Jag försöker göra min blogg lite annorlunda än andra (som skriver mest om sitt liv, bilder och sådana). Eller har jag fel?


ENG

Google Translate


... S a y o n a r a ...


Kommentarer
Postat av: veronica

Jag tror du tänker helt rätt. Man ska vara lite annorlunda så att man sticker ut från mängden ;-)

Spännande att se hur din blogg blir. :-D

2009-12-25 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0