A R T W O R K - G A L L E R Y 3

Jag ska försöka skärpa mig att jobba lite med matematik och plugga körkort-teoribok. Jag har alltid varit långsam med dem. Samt ville satsa lite mer tid att blogga. Min syfte är att man kan hitta roliga, intressanta, tips, idéer - vad som helst - på min blogg. Jag menar är att min blogg ska bli roligare att läsa eftersom min blogg har varit tråkig - tycker jag. Vad tycker du själv?

Nu visar jag er mina teckningar - jag tycker att det är roligt att visa er mina teckningar så att ni kan kommentera vad ni tycker om dem. ^^

              

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

Fin blogg! Och jättetjusiga bilder!:) Hur länge har du tecknat manga?

Kram!

2009-12-29 @ 23:44:08
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0