Cinema 4D

Nu sitter jag här och dricker min special kaffe. Jag har hittat några gamla 3Dbilder jag har gjort i skolan. Programmet heter Cinema 4D - det är ganska lätt program men jag ville jobba med 3D Studio Max och Maya. Varför? Jo för att de program är mycket populär i 3D företag. T ex filmföretaget som gjorde filmen Final Fantasy: The Spirits Within har använt Maya-programmet. Det är bara ett exempel. Nu lägger jag några 3D bilder. De bilderna är ganska nybörjare men jag försöker göra mitt bästa. :)

         
 


... s a y o n a r a ...


Kommentarer
Postat av: Louise

Robert jobbar med Maya och 3dsMax. :) han går ju simulering och dataspelsutveckling, så han ska lära sig göra såna grejer :D

2010-01-06 @ 15:23:17
URL: http://lunalooney.blogg.se/
Postat av: Annicat

Wow! Har aldrig jobbat med något sånt här själv så det var roligt att se:)

2010-01-06 @ 17:17:29
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0