Lilla Prinsessan ❤

Idag jobbade jag lite med matematik men gav upp - jag har ingen motivation att jobba med det. Jag valde att rita lite och så blev det lilla prinsessan-bild. Jag ritade den på min teckningsbok, jag använde Faber-Castell pennor (tre svarta B-, M- och S-pennor). Jag vet inte varför jag ritar just den lilla prinsessan som sover. Kanske är det därför jag längtar efter att sova mer? He he! Tack till Annicat för att jag fick ändra lite på min blogg. Is till Are. Egentligen bryr jag mig inte om språket utan bilderna. Men samtidigt är jag lite perfektionist så måste jag ändra det. Stackars mig! He he!



... s a y o n a r a ...


Kommentarer
Postat av: Annicat

Fridfull bild! Och ja, att vara perfektionist kan vara jobbigt ibland. Men det är bra när man tecknar för då är man mer nogrann och man gör sitt bästa!

2010-01-06 @ 17:20:18
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: irina

Mycket fint prinsessan :)

2010-01-07 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0