My dreams are My inspiration...

Ja, så står det på första sidan på min teckningsbok. Snyggt va? Eller? Inte...? Okej... Ser du en liten flicka som håller pennan och drömmer? Den är Disney-stil. Jag försöker rita lite annorlunda än manga. Varför? Jo, för att när man ska börja jobba i något företag då är det alltid bäst att kunna lite på alla olika teckningsmetoder. Inte bara manga utan olika typer - kanske realism, disney-stil, comic-stil (t ex Michael Turner 1971-2008), lichenstein-stil, m.fl. Ja, det låter för mycket men viktigt att kunna lite. Sånt är arbetslivet. Sigh... Den sjätte bilden ser ni Megan Fox och Lee Byung Hun. Hmm, de ser inte ut som dem men ja - jag försöker faktiskt! Ha ha! Här kommer sex bilder från min teckningsbok. Hoppas att ni gillar dem!

  



 

... s a y o n a r a...


Kommentarer
Postat av: Annicat

Skitsnyggt! Jag gillar alla bilderna! Men jag tror att det stavas My dreams ARE my inspiration! Kolla upp det ifall jag kanske har fel. Men det är ju din egen teckningsbok så egentligen gör det ju faktiskt detsamma. Och vem ser texten när du tecknar så underbart?:)

2010-01-06 @ 02:10:14
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0