Be inspired

Det finns massor som jag är inspirerad av, t ex Marilyn Monroe (skönhet), Artgerm (konststil), Square-Enix (t ex Final Fantasy - karaktärer och miljö...), Lackadaisy (konststil), Zemotion och Blackmage9 (bästa cosplayfotografer), m.fl... Ja, massor... Tack vare dem fick jag massor idéer. Att vara inspirerad är nyttig, tycker jag. Vad tycker du?

  

Jag tänker att någon gång ska jag rita Marilyn Monroe-porträtt, Megan Fox-porträtt, Final Fantasy 13... Ja, jag har massor idéer och fantastiska bilder i min hjärna men det är svårt att få dem på bild - jag menar att jag kan inte rita exakt av bilder jag har i min hjärna. Kanske 25-50% men aldrig 100% exakt samma. Det är svårt tycker jag. Självklart är jag besviken på det men ja... Det krävs tid och tålamod.

Oj, nu är det sent - måste lägga mig och sover. Imorgon ska jag fortsätta jobba med Photoshop. God natt!

... s a y o n a r a ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0