Vad är mitt mål?

Jag har funderat om vad är mitt mål i framtiden. Jag har velat att bli jätteduktig illustratör, designer, något som har med photoshop, illustrator, director, webbdesign, 3D... att göra. Ja, jag måste börja planera och skapa egna deadline - då kan jag utveckla snabbare, lär något nytt hela tiden och lättare att bli klar innan deadline. Ja, jag gillar utmaningar men ibland kan det hända att jag blir trött av att teckna.

   
 

Jag har velat att bli lika bra eller bättre än Norke (dA), Artgerm (dA), Raynkazuya (dA)... Jag menar att jag vill kunna klara att göra mina bilder lite mer realistisk och final fantasy-stil... Ja, svårt att förklara. Säkert ni vet något bättre ord än jag, he he!

Vad är ditt mål?

... s a y o n a r a ...


Kommentarer
Postat av: Mikael Sundberg

Lycka till med ditt mål! Välj ett område du vill satsa på och då ska du satsa till 200%. 100% är inte tillräckligt bra.

2010-07-04 @ 10:34:47
URL: http://www.msun.se
Postat av: ilias

Då har vi ett liknande mål :)



Gillar också artisterna du postat där uppe, riktigt duktiga hela bunten och grymma inspirationskällor.



Har också startet en egen blogg om mitt ritande.

Sväng gärna förbi och säg hej :)

2010-07-13 @ 01:54:47
URL: http://ilias-saili.tumblr.com/
Postat av: ilias

Sv: Jag köpte de billigt på en auktion, köpte totalt 6 pack. sålde 4 av de :)



Jag kör dock mest digitalt nu för tiden.

Alla har vi våran unika stil och jobbar ständigt för att utveckla den,

förhoppnnigs gillar folk det hehe..

2010-07-13 @ 22:04:18
URL: http://ilias-saili.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0