Rödluvan-spel har kommit!

Äntligen har jag gjort klart Vargen och Rödluvan-spel! Den är nu på min LotyStudio-hemsida. Ni kan komma dit snabbare genom här.

Om ni vill hitta flera spel jag har gjort kan ni hitta här. Där finns bland annat quiz, Rödluvan-spel och en liten pussel. Det är bara att klicka och spela. :)

Program som jag använde för att skapa spel är Marcomedia Director och Adobe Photoshop (att skapa karaktärer, bakgrund och m.fl.)...

Jag har börjat planera att göra en ny design på min hemsida - har tänkt att varje år har sin egen design, t ex 2009 har sin egen design, senare kommer 2010 med sin egen design... ungefär så... Men det gör jag inte just nu - jag har annat att tänka på - skolans projekt. Suck... Den tar över min fritid. Grr...

Ha det gött!

... s a y o n a r a ...




Kommentarer
Postat av: irina

Kul ;)

2010-03-04 @ 20:02:15
Postat av: Rachel

Ja det är som det är att skolan förstör för allt man vill göra... ;) haha

Jag gillade din gröna bild förresten

Den lyser verkligen och är mycket speciall

2010-03-23 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0