Female with Gold Necklace

Här kommer bilderna som jag har jobbat med för några månader sedan. Hoppas att ni gillar bilden och tutorial.

 

En kort nyhet: Jag har börjat planerat och ska renovera min lägenhet. Det kommer att bli riktigt fint!
Jag har hittat massor bra internior design-inspirationer från Google och IKEA. Jag har börjat rita hur min vardagsrummet ska se ut. Snart ska jag rita hur hallen, köket, alkov och WC ska se ut. Åh, vad spännande det blir!

Här kommer några mina inspirationer som jag hittat från Google och IKEA:

   
  

Efter jobbet MÅSTE jag städa vardagsrummet och sen tar jag bilderna på möblerna och sälja dem på blocket. Måste... Måste... ><'


Vi hörs sen...
Kram!


... s a y o n a r a ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0