Mina kära vänner!

Jag vill bara tala om att jag håller på att skapa två olika Wordpress-hemsidor. En hemsida handlar om mitt liv och mina fantastiska tankar. En annan hemsida handlar enbart om mina konst. Men jag kan inte skriva mina hemsida adresser än. När mina hemsidor är klara då kommer jag att skriva hemsida adresser på det här inlägget.

Så under tiden kan jag passa på att visa er mina fantastiska bilder.

Jag vill be ursäkt att jag inte har skrivit något inlägg på länge. Jag vet att jag har förlorat några eller många läsare men jag bryr mig inte.



Min fantastiska influence map.^
En liten ändring: Adonihis => Adonihs. Jag skrev fel, sorry!

Här kommer några bilder som jag har jobbat med när jag inte bloggat någonting.

   

Nya bilder kommer senare - om några timmar.



... s a y o n a r a ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0