Häftiga tutorials




Jag hittade många häftiga tutorials som jag vill prova med Photoshop- program och Illustrator- program. Här är listan som jag ska prova. Spännande! Hoppas att jag klarar utmaningen. :D

Dark Knight Rises poster - Guide

Create a living museum - Guide

Choklad text - Guide

Skapa snygg teckensnitt - Guide

Mjukare och snyggare bild - Guide

Cool poster - Guide

Skapa häftig illustrator- seabild - Guide

Skapa surreal bild - Guide

Digital painting an apple - Guide

Painting a female - Guide

Designing type art for Haiti - Guide

Create cybernetic female - Guide

Painting surreal mountain - Guide

Det finns många bra tutorials och om ni vill ha flera tips hittar ni på höger, under rubriken favourite links.

Welcome!

------------


... s a y o n a r a ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0