Namis äventyr

Under flera år har jag skrivit en berättelse om Namis äventyr. Men tyvärr är den inte färdig. Jag tycker att det är svårt att skriva från början till slutet men hoppas att jag klarar bra i alla fall. Här är ett exempel hur Namis äventyr ser ut (ungefär).



Den här veckan har varit ganska stressigt så därför har jag inte bloggat någonting. Sorry!
Jag har blivit inspirerad av denna bilderna och tänker prova att rita med promaker-pennor på tre stycken akvariellpapper. Hoppas att det ger bra resultatet.

 

Den här gjorde jag för ungefär en vecka sedan. Jag använde Promaker pennor och A5 akvariellpapper och det tog mindre än en timme att göra den här. Mmmja... :)

Okay.. Jag uppdaterar igen snart.
Stora björnkramar!


-----------------------------



... s a y o n a r a ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0