Att experimentera Photoshop...

... är ett sätt att lära känna Photoshop. Det är viktigt. Det går också bra med att följa många guide men viktigt är att man vågar att prova olika teknik och kanske kommer du att hitta några teknik som du trivs bäst. När jag var mycket ung kunde jag inget engelskt språk och Internet modem var dyrt. Så jag satt vid datorn och experimenterade mycket. I början experimenterade jag med att lägga flera bilder i en. Här är några första bilderna som jag har experimenterat:



Här är en exempel hur jag experimenterar med brush tools. (Penslar).



Det är faktiskt kul att leka med Photoshop, då lär man sig jättemycket.



--------



... s a y o n a r a ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0