Gamla bilder

För 6 år sedan (då jag var 16 år gammal) gillade jag Alexis Bledel och fixade några fan-bilder på henne på Photoshop. Jag skrev hennes namn fel (Alexei Bledel), egentligen heter hon Alexis Bledel. :D Mmm... Alexei... Väldigt fint namn... ;)



Och så hittade jag Bokeh-bilden som jag gjorde för ett år sedan. Jag minns inte om jag redan har publicerat den här bilden. Jag följde en Photoshop-guide om hur man skapar snygg bokeh-bilden. Jag ska leta efter länken om hur man skapar bokeh. Men annars kan ni googla efter "bokeh tutorials". :D



Okej, nu får jag inte avslöja för mycket. Jag ska visa några gamla bilder under veckan.
Vi hörs! Stora björnkramar!


-----------




... s a y o n a r a ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0