MÅLA MED GIMP PROGRAM

Nu ska jag börja provköra att rita och måla med Gimp program. Få se om jag klarar detta. Säkert ni undrar varför jag väljer just Gimp och varför jag vill använda den. Jo... Svaret är att jag vill kunna sälja mina bilder. Hos Photoshop kan jag inte sälja mina bilder eftersom den inte är full licens, tyvärr. Jag önskar att något företag som är intresserad av mig och vill ge Adobe Design Pre-paket som en present då skulle jag bli överlycklig. Det är min lilla dröm... :D

Jag har blivit överens med min kollega att rita denna bilden (eftersom han är nog trött på att jag ritar mest porträttbilder än miljöbilder). Så det kommer att bli tufft med Gimp program. Om jag använder Photoshop då är det mycket lättare och snabbare. Men Gimp... Eh öh... Det kommer nog att bli bra.



Bra val, eller hur?

Vad spännande att se resultatet!





... s a y o n a r a ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0