THE HEROES


Jag hittade en gammal bild som jag tyckte är häftig. När jag ser denna bilden ser jag ett gäng hjältar med olika sidor, förmågor och krafter för att kämpa för en fredlig värld.

Men egentligen skapade jag dem som en header till min gammal blogg för några år sedan. Från vänster till höger ser ni: Kimimaro, en fiende från Naruto-serien. En ung tjej som jag ritade på en A4 papper. Temari, en karaktär från Naruto-serien. Den bilden försökte jag rita cartoon stil av min mamma. Sakura, en känd karaktär från Naruto-serien. En tjej som jag ritade, var inspirerad av Edea från Final Fantasy 8. Den näst sista bilden försökte jag skapa min egen karaktär till Naruto-serien. Den sista bilden provade jag att rita en cool badboy, som jag var lite inspirerad av Naruto-serien.

Här är en bild som jag har blivit inspirerad av och skapade en egen bild med Illustrator program. Jag tycker om att experimera mina kunskaper lite. Att bli inspirerad av något/någon och våga skapa nästan samma bild men med egen teckningsstil.



(inspirerad)



(min egen stil)


-------------------



... s a y o n a r a ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0