Ur arkivet

Jag kollade igenom tusentals bilder och filer jag har i min dator och hittade några bilder som jag vill visa er.




Den här bilden har jag blivit inspirerad och ville rita av. Så här är resultatet.



År 2007.

Jag var "nybörjare" då men hade en stor tålamod. Jag var och är så envis. :D



Innan år 2007.

Jag var så förälskad i Itachi i Naruto-serie.

 

År 2006.

Jag började bli intresserad av att följa många guider på Internet. Jag följde en guide och skapade de två bilderna som ni ser häruppe. De var FAKTISKT inte färdiga men jag hade ingen tålamod och tyckte att de ser bra ut i alla fall.

Ja, nu har jag visat er några bilder från mitt gamla arkiv. Mer bilder kommer senare. God natt!

---------------------------



... s a y o n a r a ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0