Måste ha- listan: Wacom Inkling

Fick information från några vänner och Creative Tools om Wacom Inkling. Perfekt för mitt arbete! Jag är övertygad att den är dyr, men bara i början. Kanske om några månader till några år blir den billigare. Jag har Wacom CTE-440 (tror jag) och jag är mycket nöjd med den men jag gillar att prova något nytt och se vad som passar mig bäst. Jag tror att Wacom Inkling är lättare att jobba med eftersom jag brukar rita för hand på pappret och sen skannar jag det och till sist jobbar jag med bilden på Photoshop eller Illustrator.





... s a y o n a r a ...



Kommentarer
Postat av: Markus R

Coolt! Man undrar alltid om det funkar SÅ bra! :)

2011-09-02 @ 16:26:16
URL: http://webbmonstret.markusgil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0